CampUSA Programı Hayatımda Başıma Gelen En Güzel Şeydi

campusa programı hayatımda başıma gelen en güzel şeydi

Demet Gül

Bu yaz hayatıma damgasını vurdu! Bunu tüm içtenliğimle, hiç tereddüt etmeden söyleyebiliyorum. İdealsas ile camp Amerika başıma gelen en güzel şeydi. Bu programa katılmak isteyen ama gerekli cesareti bulamayan arkadaşlara sesleniyorum: Hiç tereddüt etmeyin çünkü çok güzel ve farklı bir tecrübe edinmeye gidiyorsunuz! Döndüğünüzde ise tekrar gitmek için can atacaksınız. Ben Washington State‘de Orcas adında bir adada kaldım. Başta biraz çekiniyordum. Ada sonuçta, imkânlar kısıtlı nasıl yaparım diye... Öyle değilmiş işte.  Kamp ormanlık bir alandaydı ve tabiî ki okyanus kıyısındaydı. Biz ahşap 2 katlı çok şirin bir kabinde kaldık 8 kız. Ev son derece konforluydu. Mutfakta çalıştım ben ve mutfak çalışanları hep ayrıcalıklıydıJ! Bizler kabinde kalırken counselor’la çadırda kalıyordu. Bizim gün içinde  bir dolu serbest vaktimiz varken onların yoktu…

Çalışma koşullarına gelince, ben sabah shiftinde çalışmak istedim. Sabah 6 da mutfakta olup öğlen 12’de işi bitiriyorduk. Bu arada 1 saatlik molamız var.  Shiftini tamamladıktan sonra ister kampta kal ve çocukların katıldığı faaliyetlere katıl ister dışarı çık adayı gez, denize gir ya da al kahveni okyanusa karşı kitap oku, müzik dinle… Biz çalışmaktan ziyade tatil yapıyorduk oradaJAyrıca kamptaki tek Türk bendim ve ilk birkaç hafta dışında hiç zorluk çekmedim. Başta sohbet etmek zor gelirken kampın sonlarına doğru kendime inanamadım! Resmen saatlerce sohbet ediyordum ana dili İngilizce olan insanlarla! Ayrıca çok güzel arkadaşlıklar kurdum çoğuyla hala görüşmekteyim, hala oturup saatlerce ahh ah kamp ne kadar da keyifliydi! muhabbeti yapıyoruzJAyrıca Amerikalıların yemek kültürünü keşfetmek (aslında daha çok Meksika), mutfakta kendiniz geliştirmek ve Türk yemeklerini tanıtmak açısından bulunmaz fırsat!

Vee en güzel kısmı, kamp sonrası seyahat! Vizeniz bittikten sonra bile 1 ay gezme hakkınız var Amerika’da. Ben Polonyalı arkadaşımla tura katıldım. Fiyatı ve güvenilirliği açısından çok uygundu. Bir haftalık bir paketti ve San Francisco, Los Angeles ve Las Vegas içeriyordu. Tüm görülmesi gereken yerleri gezdik bu turla. 4 gün daha Los Angeles’da vakit geçirip Seattle ve oradan da İstanbul’a döndüm. Uçağa nasıl bineceğim bileti nasıl hallederim yolumu nasıl bulurum diye korkmayın. Çünkü cidden kolay. Ayrıca kampa giderken beni direk havaalanında alıp kampa kadar getirdiler. Sözün özü,

Her anı her dakikası bende iz bıraktı Amerika’nın. Duvarlarım fotoğraflarla dolu. Düzenli skype görüşmeleri yapıyoruz artık Amerika’daki arkadaşlarla.

Hiç korkmayın! Döndüğünüzde birçok şey değişmiş olacak sizde. Çok iyi İngilizce konuşacaksınız, istediğiniz yere istediğiniz gibi korkusuzca seyahat edebileceksiniz ve Gökçe’ye binlerce teşekkür edeceksiniz! Gerek gitmende önce gerek gittikten sonra gerekse döndükten sonra olsun, hep hep ilgilendi benimle ve hiçbir mailimi cevapsız bırakmadı!

Tekrar binlerce Teşekkürler İdealsas’a!!

Demet GÜL

İdealsas Farkı ile Yurtdışında Eğitim

Bizi Tercih Eden Öğrencilerimize Sunduğumuz Garantiler

Ücretsiz Danışmanlık

Ek bir ücret ödemenize gerek kalmadan tüm başvuru, kayıt, konaklama yerleştirme ve vize işlemlerinizi sizin yerinize biz yapıyoruz!

En İyi Fiyat ve Avantajlar

Çalıştığımız okulların resmi ücretleri üzerinden bize özel verdikleri tüm özel indirim ve fırsatları size sunuyoruz!

Güvenirlik ve Hız

Okullarımızın tamamı yetkili kurumlar tarafından onaylı ve garantili olup her birinin resmi acentesi olduğumuzdan tüm işlemlerinizi 48 saat içinde tamamlıyoruz!

7/24 Destek

Gerek gitmeden önce gerekse gittikten sonra size Türkçe olarak kesintisiz destek ve yardımda bulunuyoruz!

22 Yıllık Deneyim

2002'den bu yana Yurtdışında Eğitim ve Work&Travel da Türkiye'nin en çok tercih edilen, güvenilir acentesiyiz!

17.468 Öğrenci

%100 memnuniyet garantisi ise her yıl binlerce öğrenciyi yurt dışına gönderiyor ve eğitimlerini sağlıyoruz!

Duyuru & Fırsatlar

Yurt Dışında Eğitim Hakkında Bulabileceğiniz Herşey

Her Zaman Size Uygun Bir Seçeneğimiz Var

Yurtdışı için İlk Adımını At!

Aradığınız Eğitim ve Programı Bulamadınız mı? Merak Ettiğiniz Daha Çok Detay mı Var? Alanında Uzman Danışmanlarımız Sizi Arayıp Tüm Sorularınıza Cevap Vermek için Bekliyorlar!

Biz Sizi Arayalım

Captcha

Göndere tıklayarak sizinle iletişime geçmemize izin vererek Gizlilik ve Çerez Politikalarımızı kabul etmiş sayılırsınız.