Daha Önce Hiç Uçağa Binmemişken 3 Aktarmayla Amerika'daydım

daha önce hiç uçağa binmemişken 3 aktarmayla amerika'daydım

Demet Yağcı

2012 yazı, belki de hayatımın dönüm noktasıydı. Karar vermem, İdealsas’ı seçmem, vize işlemleri, çalışacağım işi seçmem, uçak biletimi almam darken hazırlık sınıfını bitirmemle kendimi Amerika’da bulmam bir oldu. Daha önce hiç uçağa binmiş olmamama rağmen, bir cesaretle, 3 aktarmayla oradaydım. İlk gece havaalanında sabahladıktan sonra üstüne bir de 9 saat otobüs yolcuğuyla Sheridan, Wyoming’e ulaştım.

HAUSEKEEPING işi yaptım. Uyarmalıyım ki, hiç de kolay bir iş değil bu iş. Kültürlerimiz biraz farklı olduğu için zorlanmadım değil ilk başta. 2 hafta boyunca hiç izin yapmadan çalıştığım oldu. Oldukça yorucu bir iş. Ama alışmama en büyük neden tabi ki patronumdu. Patronum ve ailesinin Müslüman olması, birbirimizi daha kolay tanımamızı sağladı ve her konuda bize yardımcı oldu.

İngilizce seviyem intermediate olarak gittim, çok sıkıntı çekmedim bu yüzden çünkü özellikle Sheridan insanları çok içten, güler yüzlü ve yardımsever insanlardı. Work and Travel dil geliştirir mi diye soracak olursanız, bir yorum yapamam çünkü bu gerçekten insanın kişiliğiyle alakalı.

Travel kısmındaysa yanımda İdealsas’ta tanıştığım arkadaşlarım vardı. Los Angeles, Las Vegas, Arizona ve San Francisco’yu dilediğimizce gezebildik çünkü araba kiraladık. Seyahat ederken hiç sıkıntı çekmedim çünkü Sheridan oldukça fazla para biriktirmemi sağladı. Her akşam ayrı bir otelde konakladık, rahatça uyuduk ve çok güzel 10 gün geçirdik.

4 aylık maceramın bana çok şey kattığına inanıyorum. Gidecek arkadaşlara tavsiyem biraz atılgan olmaları ve her zaman çekinmeden konuşmaya çalışmaları. Her şey sizin yararımıza ve onlar gerçekten çok iyi insanlar.

Demet YAĞCI

İdealsas Farkı ile Yurtdışında Eğitim

Bizi Tercih Eden Öğrencilerimize Sunduğumuz Garantiler

Ücretsiz Danışmanlık

Ek bir ücret ödemenize gerek kalmadan tüm başvuru, kayıt, konaklama yerleştirme ve vize işlemlerinizi sizin yerinize biz yapıyoruz!

En İyi Fiyat ve Avantajlar

Çalıştığımız okulların resmi ücretleri üzerinden bize özel verdikleri tüm özel indirim ve fırsatları size sunuyoruz!

Güvenirlik ve Hız

Okullarımızın tamamı yetkili kurumlar tarafından onaylı ve garantili olup her birinin resmi acentesi olduğumuzdan tüm işlemlerinizi 48 saat içinde tamamlıyoruz!

7/24 Destek

Gerek gitmeden önce gerekse gittikten sonra size Türkçe olarak kesintisiz destek ve yardımda bulunuyoruz!

17 Yıllık Deneyim

2002'den bu yana Yurtdışında Eğitim ve Work&Travel da Türkiye'nin en çok tercih edilen, güvenilir acentesiyiz!

17.468 Öğrenci

%100 memnuniyet garantisi ise her yıl binlerce öğrenciyi yurt dışına gönderiyor ve eğitimlerini sağlıyoruz!

Duyuru & Fırsatlar

Yurt Dışında Eğitim Hakkında Bulabileceğiniz Herşey

Her Zaman Size Uygun Bir Seçeneğimiz Var

Yurtdışı için İlk Adımını At!

Aradığınız Eğitim ve Programı Bulamadınız mı? Merak Ettiğiniz Daha Çok Detay mı Var? Alanında Uzman Danışmanlarımız Sizi Arayıp Tüm Sorularınıza Cevap Vermek için Bekliyorlar!

Biz Sizi Arayalım

Captcha

Göndere tıklayarak sizinle iletişime geçmemize izin vererek Gizlilik ve Çerez Politikalarımızı kabul etmiş sayılırsınız.